Acest blog a fost transferat!!!

Vei fi redirecţionat imediat! Daca nu, intra pe
http://hodorogea.com

joi, 10 ianuarie 2008

Aventura din Leova

Miha mi-a mai dat cărţi si haine pentru copii, după care ne-a ajutat să ajungem teferi până la postul de politie de lângă Ialoveni. Loc numit de cei care se aflau acolo: Al doilea PETROM!

Ne asteptau 4 maşini pline cu ''cikalate'', portocale, ciorăpei, chilotei şi absorbante pentru cei mici de la Leova. Eu şi Stanislav, băieţi serioşi - fără maşini, am urcat, cu frica în sân(!) în una din maşini. Acolo erau 2 fete care, pe parcursul drumului ne-au torturat prin rugăminţile lor să le cântăm ceva frumos de anul nou.

Cine mă ştie mai bine, îşi dă seama.. Eu eram cu beat-ul, Stas cu colinda, că are voce mai gravă. Nu am primit nici un colac. Ehh..

- Era să pupăm spatele unei maşini din faţa noastră, lunecos fiind. Şoferiţa se dovedi a fi iute în mişcări însă, şi ne-am întors pe o parte. Peisaju era frumos: alb în jur... copaci fără frunze, drum de ţară, 4 maşini care încercau să găsească drumul bun... Nouă încă ne mai era şi foame.

Nu am fost niciodată la vreun orfelinat din chisinău, dar mă aşteptam ca situaţia să fie mult mai gravă: Pereţi crăpaţi, camere fără geamuri - aşa arăta un orfelinat în mintea mea. M-am bucurat când am văzut geamuri bune, oferite de o organizaţie americană, tv şi flori peste tot.

Veniseră în sala festivă de acolo mai mulţi copii.. şi orfani dar şi alţii de prin sat, care au auzit că a venit moşu' cu cadouri.

Totuşi mă aşteptam la mai multă bucurie şi zâmbet pe feţele lor.. a fost ceva moderat. Erau închişi, nu stiu, trişti poate.




În camere era curat. Fiecare lucru avea locul lui.

--
Am plecat de acolo altfel. Cu alte gânduri şi amintiri.
Pe drum discuţiile filozofice deveneau mai aprinse.

Exista sau nu Dumnezeu? Care din bisericile creştine ne place mai mult? ce nu ortodoxa? de ce nu protestanta? De ce?

Ajuns în Ch am mers la un concert rock de la casa armatei. Era o formaţie italiană. Am vb cu fraţii Brega şi am mers acasă. Dezamăgit. Era.. rock... la care lumea stătea pe scaune.

Am adormit cu gândul că poate am reuşit să dăruim macar o bucăţică de sărbătoare copiilor. Copii care v-au mulţumit foarte mult pentru cadouri şi gânduri bune pentru ei.

Ah da! Am să ţin minte Leova ca fiind cel mai alb oraş din R. Moldova ;-)

TOP SECRET: Artur Gurău ştie mai multe despre eveniment.
Aici e Blogul său.


Iar Aici sunt pozele despre eveniment.


E ora 2, iar.

Niciun comentariu: