Acest blog a fost transferat!!!

Vei fi redirecţionat imediat! Daca nu, intra pe
http://hodorogea.com

miercuri, 21 noiembrie 2007

Ruj Igienic - unisex!




Bărbatul de la farmacie abia se trezise.
Şmârcâia! Şi îşi stergea nasul cu mâinicile halatului ALB.

- Ruj vrei? Da' pentru ce ţie? aaaaaa igienic!!!

Căută într-o cutie de carton.
Găseste câteva flacoane şi le arunca dezgustat înapoi.

- Vrei să fie în termen sau se poate şi expirat?
dupa câteva minute:
- Aaa deci tu eşti serios când zici că e pentru tine?

---
Erau minunate timpurile când umblam cu buzele crăpate de la motherfucking vântul de afară. Dacă întrebam bunicii - ce-avea să-mi zica? ''Foloseste, dragu' bunişii, miere de albine, slanină mai ştiu eu..'' Nu ştiu! Chefir? ))

M-am laudat la M(f) cu rujul meu igienic. Mi-a zis că are miros de vanilie. Ooo, miros de vanilie.

Fu!

Mai apoi, am simţit obligaţie morală să-i miros şi ruju-i. Tot iginenic. Tot unisex :) Avea si parfum..

mmm..
..era un ruj pentru femei totuşi. Pentru că avea parfum. Parfum pentru femei! Deci, totuşi, nu toate rujurile igienice sunt UNISEX!

Sunt confuz. Nu vreau sa fiu femeie! ))
-------------------------

7 comentarii:

Lilia spunea...

pai nu trebuia sa ceri RUJ :))))))
d'aia nu te-a inteles farmacistul...

paul spunea...

da ce sa cer? Slanina? )))

Lilia spunea...

balsam pt buze :D
S'poa si slanina, vaselina, unt (la kg), crema antirid :)))))

ana simon spunea...

da. ziceam ca m'a facut sa zambesc articolul asta. e chiar fain :)
baietii au complexe :P

paul spunea...

poti sa le numesti si complexe.

alta era idea.

Putini sunt cei care citesc.
Si mai putini sunt cei care inca si inteleg )))))))

lili - ap', dar ceea ce am eu e ruj ori balsam? :)))

Lilia spunea...

Rujul se fol pt vopsitul buzelor. balsamul- ca preparat pt a impiedica uscarea lor :D
Tu ce ai?

paul spunea...

balsam :P

Incolor fara arome :))

ha! ;))