Acest blog a fost transferat!!!

Vei fi redirecţionat imediat! Daca nu, intra pe
http://hodorogea.com

joi, 29 noiembrie 2007

Frozen DoG - sau invers!


E noapte. Ninge.

Spre deosebire de alte dăţi, acum se aşterne pe pământ.
Sunt fericit.. merg repede, chiar daca e un sfârşit de o zi grea.

Privirea-mi se trase brusc într-o parte. Lânga trotuar, pe drum, sunt nişte vălurele. Albe. Exact sub lumina slabă a lămpii de drum, zboara fulgi.. sub fulgi - un câine, roşu, acoperit totuşi cu alb. Fusese lovit, apoi a îngheţat şii.. a murit.

Pe stradă nu mai e nici o maşina.
Sunt doar eu şi câinele.
De parcă timpul s-ar fi oprit pe loc.

--
Fii empatic, şi încearcă să-ţi imaginezi cum e să fii un câine al nimănui. Cum e să nu ai o casă, iar când ninge, să nu te poti bucura de frumuseţea fulgilor - pentru că ţi-e foame.. şi ţi-e frig. Să fii ignorat de şoferi atunci când vrei să treci strada..

Cel mai grav e că, sunt şi multi oameni în situaţia câinilor despre care scriam mai sus.

--
Pe stradă nu mai e nici o maşina.
Sunt doar eu şi câinele.
De parcă timpul s-ar fi oprit pe loc.

--
Future's bright! Future's orange.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asta tu erai ciinele cela, si sufeltelu iti analiza trupu inghetat, acoperit cu matreata; sau altfel?

Nush de ce, da imi pare ca am inteles altfel decit ai vrut sa zici ;)

Anonim spunea...

eu tot despre un caine voi spune ceva...
in fiecare sambata eu si colegii aveam franceza la profa noastra acasa.
si iaka intr-o sambata am observat un caine mort langa bordura. dupa franceza, profa a iesit si ea cu noi si vazandu-l a spus:
- iii.. a murit si asa un caine cuminte era..
taman se incepea vacanta de primavara si noi veneam aproape in fiecare zi la franceza si in fiecare zi nenorocita treceam pe langa cainele cela.. dupa cateva zile totusi a disparut.

intr-o zi, in timpul lectiei "Noi si legea" :D un coleg imi spune:
- iaka eu vreu sa mor in orice mod.. numa nu ca si cainele cela de pe drum la d-na Babuc.

Anonim spunea...

baaauuu! auuuuu
mai este un caine peste drum de eliade, pe pragul unei cladiri veki de langa muzeu. ultima data cand l-am vazut era dezintegrat rau de tot..
nu stiu dak mai este..

super tema, mai am un banc englezesc despre: "Frozen turkey" da ni-i lene sa scriu.

Anonim spunea...

A man whose cat had been bitten by a dog was looking for a box in which to take the cat to the vet. The only box he could find was one which had been used to store a frozen turkey. At the surgery, the vet peered closely at the large label on the box: 'DEEP FROZEN TURKEY'.
'To be honest,' he remarked, shaking his head, 'I don't think there's much I can do about this.'

a se observa utilizarea timpurilor verbale. asta un exercitiu la engleza (nu la franceza). si banc in acelasi timp.. cu o doza de adevar trist.